HTML

paszuly blogjaa

mit kéne írnom 1 blogról??

Friss topikok

  • Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör: csőcsumicsá! utálom a tesit . nagy szaaaar. am mekkora volt már mikor a nomi ezt mondta: Te vagy m... (2010.03.04. 20:03) ismét itt
  • paszuly.: igazáán mókás..:) (2010.02.28. 20:22) új blog..

Linkblog

ismét itt

2010.02.28. 20:20 paszuly.

nahát szevasztok,megint itt vok,decsak mert nincs mit csinálnom..szóbelifelvételi lesz a suliban,de nekem valahogy nincs kedvem a leendő akgsokat kisérgetni..nemtom..mitírjak??következő wampon veszek 1 bicikligumis táskát<3nemtom,most mértnem vettem..kellett volna..elment a lenny,pedig én annyira bírtam..:(utálom a tesit..és nemcsak a tesit,hanem kb mindent,ami a mozgással kapcsolatos..najó,azért ez nemigaz,de a tesit rühellem..nemértem,minek kell tesit tanulni..miértelme van annak,h 20 leizzadt gyerek rohangál 1 labda után?kiöntöm itt a lelkem,pedig senki se fogja olvasni a blogom..najó,mostmár tényleg nemtok mit írni,na áhoj mindenkinek.paszuly.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://paszuly.blog.hu/api/trackback/id/tr561798036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shanizmus azaz Kacifántos Jack .(Joe haverja) (tör · http://www.shanizmus.blog.hu 2010.03.04. 20:03:29

csőcsumicsá! utálom a tesit . nagy szaaaar.
am mekkora volt már mikor a nomi ezt mondta:
Te vagy mayális a nagy konyh fan vagy mi xD!?
Mayális újhajamvan. nembiztoshogy eztblog kommentben kell közölnöm de már megettem. csáóóó.
üdv.:MÓKÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSSSSS
süti beállítások módosítása